Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Overgivelse....

Go down 
+2
gajus o
n0cens / Pacifisten
6 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Fjende
Gæst




Overgivelse.... Empty
IndlægEmne: Overgivelse....   Overgivelse.... Icon_minitimeFre Mar 19, 2010 11:33 pm

Hvornår går det op for jer at overgivelse er den eneste frelse for jer i denne Krig Question Question
Tilbage til toppen Go down
n0cens / Pacifisten
Admin
n0cens / Pacifisten


Antal indlæg : 276
Join date : 12/12/09
Age : 29
Geografisk sted : Nordjylland

Overgivelse.... Empty
IndlægEmne: Sv: Overgivelse....   Overgivelse.... Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 12:00 am

Wow en "fjende" der ikke en gang tør stå frem...
Hvor seriøst skal man tage det ? Sorry.

Mvh
Mam284 - n0cens.
Tilbage til toppen Go down
Fjende
Gæst




Overgivelse.... Empty
IndlægEmne: Sv: Overgivelse....   Overgivelse.... Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 2:07 am

Navnet er Indtil videre Min lille Hemmelighed Shhh, Men sig det ikke til nogen... Shocked
Tilbage til toppen Go down
n0cens / Pacifisten
Admin
n0cens / Pacifisten


Antal indlæg : 276
Join date : 12/12/09
Age : 29
Geografisk sted : Nordjylland

Overgivelse.... Empty
IndlægEmne: Sv: Overgivelse....   Overgivelse.... Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 2:11 am

Ud over jeg har en ide om det, så vil jeg ikke kunne tage det seriøst når at en spiller siger vi skal overgive os, men ikke tør stå frem.
Tilbage til toppen Go down
Fjende
Gæst




Overgivelse.... Empty
IndlægEmne: Sv: Overgivelse....   Overgivelse.... Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 2:16 am

Mit Navn det står med prikker, Pas På det ikke stikker Razz cheers

........
Tilbage til toppen Go down
gajus o
Member of UNSCBE



Antal indlæg : 22
Join date : 12/12/09

Overgivelse.... Empty
IndlægEmne: Sv: Overgivelse....   Overgivelse.... Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 3:15 am

hvilken krig taler du om Suspect

hvis det er min krig med the borg,
så er de sådan set udslette pirat

men det var nu også dem der starte krigen imod mig
så er det vel også på sin plads at jeg slutter den Wink
Tilbage til toppen Go down
Fjende
Gæst




Overgivelse.... Empty
IndlægEmne: Sv: Overgivelse....   Overgivelse.... Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 10:16 am

Kære Gajus Ohhhh Du er en værdig Modstander.. Men må dog sige nej.. Jeg assimilere ikke, jeg udsletter affraid Overgivelse er jeres eneste frelse afro
Tilbage til toppen Go down
slogan
Member of UNSCBE
slogan


Antal indlæg : 141
Join date : 17/12/09

Overgivelse.... Empty
IndlægEmne: Sv: Overgivelse....   Overgivelse.... Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 1:32 pm

uuuuuhhhhh man bliver sku helt bange affraid , når der er en der skriver og ikke vil stå frem hvem han er..

Næææ smut du ud til dine små planeter og vind den krig du snakker om.. Basketball Razz
Tilbage til toppen Go down
gajus o
Member of UNSCBE



Antal indlæg : 22
Join date : 12/12/09

Overgivelse.... Empty
IndlægEmne: Sv: Overgivelse....   Overgivelse.... Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 3:17 pm

Fjende skrev:
Kære Gajus Ohhhh Du er en værdig Modstander.. Men må dog sige nej.. Jeg assimilere ikke, jeg udsletter affraid Overgivelse er jeres eneste frelse afro

affraid jeg skal lige på wc ...........
.............
ahhh det hjalp tongue
jeg har lige se min flåde 517 skibe stor alien alien nok den største flåde nogen har set Shocked
og den kan nu flyve helt til næste solsystem cheers yaaa
Tilbage til toppen Go down
Fjende
Gæst




Overgivelse.... Empty
IndlægEmne: Sv: Overgivelse....   Overgivelse.... Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 4:57 pm

Ja hr/Fru Slogan nu bliver jeg sgu helt Bange For dig... Må da nok smutte ned til mine små Planeter igen og ryste lidt i mine små Bukser affraid Shocked Men ser du.. Faktum er nok at i snart beder om overgivelse king
Tilbage til toppen Go down
n0cens / Pacifisten
Admin
n0cens / Pacifisten


Antal indlæg : 276
Join date : 12/12/09
Age : 29
Geografisk sted : Nordjylland

Overgivelse.... Empty
IndlægEmne: Sv: Overgivelse....   Overgivelse.... Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 5:33 pm

Fjende skrev:
Ja hr/Fru Slogan nu bliver jeg sgu helt Bange For dig... Må da nok smutte ned til mine små Planeter igen og ryste lidt i mine små Bukser affraid Shocked Men ser du.. Faktum er nok at i snart beder om overgivelse king

Hmm du tror vidst på nisser Smile

Jeg personligt vil hellere synder bombes end at give jer sejren frivilligt Wink
Tilbage til toppen Go down
Fjende
Gæst




Overgivelse.... Empty
IndlægEmne: Sv: Overgivelse....   Overgivelse.... Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 6:17 pm

Kære Pacifist... Idet dit navn er det, det er... Hvorfor er du så i en alliance der ligger i krig??? Men kan nu godt li din Holdning... Jeg kunne skam heller aldrig finde på at Overgive mig Cool ... Og foresten, Slogan... Af Atomer vi er kommet, af Atomer du skal blive. : Er det virkeligt det bedste Slogan du kan finde???? Tilbage på dine Planeter og led lidt i Arkivet!!! Der må du da kunne Finde et bedre af Slagsen...
Tilbage til toppen Go down
n0cens / Polaken
Admin
n0cens / Polaken


Antal indlæg : 254
Join date : 08/12/09

Overgivelse.... Empty
IndlægEmne: Sv: Overgivelse....   Overgivelse.... Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 6:57 pm

Hmm..

Synes det er vildt så meget som du er bange for os. Du har skrevet så mange indlæg men du tør simpelthen ikke skrive hvem du er. Det er sq ynkeligt Laughing Laughing Laughing
Tilbage til toppen Go down
https://bloodeagles.danskforum.net
Fjenden
Gæst




Overgivelse.... Empty
IndlægEmne: Sv: Overgivelse....   Overgivelse.... Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 7:18 pm

Jamen Polaken... Hvorfor dog ødelægge spændingen med hvem jeg er scratch Men mit navn står jo med Prikker lidt højere oppe tongue Så må i jo bare tage og gætte lidt lol!
Tilbage til toppen Go down
slogan
Member of UNSCBE
slogan


Antal indlæg : 141
Join date : 17/12/09

Overgivelse.... Empty
IndlægEmne: Sv: Overgivelse....   Overgivelse.... Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 7:30 pm

Fjenden skrev:
Jamen Polaken... Hvorfor dog ødelægge spændingen med hvem jeg er scratch Men mit navn står jo med Prikker lidt højere oppe tongue Så må i jo bare tage og gætte lidt lol!

ødelægge spændingen skriver du, ser det på en anden måde..det er nu rart endlig at ha en clown her på forum..tak.. Smile
Tilbage til toppen Go down
Fjende
Gæst




Overgivelse.... Empty
IndlægEmne: Sv: Overgivelse....   Overgivelse.... Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 7:41 pm

Tjah Slogan.. Jeg er indtil videre en ukendt clown Her på jeres lille Forum.. Men hellere det end at være clown i Imperion cheers
Tilbage til toppen Go down
n0cens / Pacifisten
Admin
n0cens / Pacifisten


Antal indlæg : 276
Join date : 12/12/09
Age : 29
Geografisk sted : Nordjylland

Overgivelse.... Empty
IndlægEmne: Sv: Overgivelse....   Overgivelse.... Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 8:08 pm

Tjae jeg har en formodning om det er sneen der er på spil...
Tilbage til toppen Go down
Fjende
Gæst




Overgivelse.... Empty
IndlægEmne: Sv: Overgivelse....   Overgivelse.... Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 8:11 pm

Hmmm Det er da ved at være forår her hvor jeg Very Happy Men det kan da godt sne andre steder i Landet cheers
Tilbage til toppen Go down
n0cens / Pacifisten
Admin
n0cens / Pacifisten


Antal indlæg : 276
Join date : 12/12/09
Age : 29
Geografisk sted : Nordjylland

Overgivelse.... Empty
IndlægEmne: Sv: Overgivelse....   Overgivelse.... Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 8:17 pm

Sneen er skam ved at være væk her nord på... Men det var nu også en hentydning til spilleren: The Snow
Tilbage til toppen Go down
Fjenden
Gæst




Overgivelse.... Empty
IndlægEmne: Sv: Overgivelse....   Overgivelse.... Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 8:36 pm

Ahh ja.. Han er sgu en Guttermand Cool
Tilbage til toppen Go down
slogan
Member of UNSCBE
slogan


Antal indlæg : 141
Join date : 17/12/09

Overgivelse.... Empty
IndlægEmne: Sv: Overgivelse....   Overgivelse.... Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 9:00 pm

Fjende skrev:
Tjah Slogan.. Jeg er indtil videre en ukendt clown Her på jeres lille Forum.. Men hellere det end at være clown i Imperion cheers

Ja må give dig ret, ville også være alt for meget hvis du skulle være en clown 2 steder..
Det må være nok et sted.. Wink cheers

tror ikke han kommer fra de 2 ally'er vi er i krig med..de ville ikke gemme sig på den måde.. Wink
Tilbage til toppen Go down
Fjende
Gæst




Overgivelse.... Empty
IndlægEmne: Sv: Overgivelse....   Overgivelse.... Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 9:08 pm

Hvem siger jeg gemmer mig Question Jeg er jo lige her tongue
Tilbage til toppen Go down
slogan
Member of UNSCBE
slogan


Antal indlæg : 141
Join date : 17/12/09

Overgivelse.... Empty
IndlægEmne: Sv: Overgivelse....   Overgivelse.... Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 9:10 pm

Fjende skrev:
Hvem siger jeg gemmer mig Question Jeg er jo lige her tongue

Laughing Laughing cyclops
Tilbage til toppen Go down
gajus o
Member of UNSCBE



Antal indlæg : 22
Join date : 12/12/09

Overgivelse.... Empty
IndlægEmne: Sv: Overgivelse....   Overgivelse.... Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 9:21 pm

vi skal gætte det navn Very Happy
husk på det er snart påske
og der skriver man jo gætte breve ...........
kom nu ally mates vi kan vinde et påske cokolade ÆG Razz
Tilbage til toppen Go down
Fjende
Gæst




Overgivelse.... Empty
IndlægEmne: Sv: Overgivelse....   Overgivelse.... Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 9:44 pm

Mit Navn er

Tadada

........

Hvem skal have Påske Ægget scratch
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Overgivelse.... Empty
IndlægEmne: Sv: Overgivelse....   Overgivelse.... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Overgivelse....
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Offentligt Forum :: Ask The Blood Eagles Column-
Gå til: